Több helyen is dolgoznak az M1-esen

Győr+ Illusztráció: Marcali Gábor
2025.04.09. 07:07

Komáromtól egészen Biatorbágyig több szakaszon is aszfaltozásra, felújítási munkákra kell számítani.

Az M1-es autópályán, 
– felújítási munka kezdődött a főváros felé vezető oldalon, Biatorbágy térségében. A 17-es és a 16-os km között a külső és a leálló sávot is lezárták. A 18-as km-nél lévő Biatorbágy csomópont felhajtóágát lezárták, illetve a 16-os km-nél lévő M0-s autóúti csomópontban az M5-ös autópálya felé vezető felhajtóágon csak egy sáv járható. Napközben torlódásokra kell számítani.
-Szárliget térségében hídkarbantartási munkákat végeznek. A 44-es és 46-os km között mindkét oldalon, váltakozva a leálló sávon illetve sávelhúzással a belső és a külső sávon halad a forgalom.  
– Hegyeshalom felé, az 51-es és 53-as km között is útépítési munkákba kezdtek. A munkaterület a leállósáv. 
– Budapest felé, a Harkályos pihenőhely közelében a pályaszélesítéshez kapcsolódó előkészítő munkák folynak. Az 51-es és az 54-es km között a leállósávban dolgoznak, mellette két szűk sávon halad a forgalom. 
– Tatabányánál hídfelújítási munkákat végeznek. Az 56-os és az 58-as km között mindkét irányban lezárták a belső sávot. A forgalom sávelhúzással a külső- és a leállósávon halad. 
– a Tatbánya-Centrum és a Komárom/Kisbér csomópont között új terelést építettek ki. A 62-es és a 73-as km között a Budapest felé vezető oldalon dolgoznak, így a főváros felé a leállósáv és az ellenkező oldal belső sávja használható, Hegyeshalom irányába a külső, és a leállósávon haladnak a járművek. A 64-es km-nél lévő benzinkutas Remeteségi pihenőhely és a 67-es jelű Tata/Környe csomópont mindkét irányban használható. 
– aszfaltoznak a Grébics és a Concó pihenőhelyek között. A 81-es és a 88-as km között Hegyeshalom felé a külső és a leállósávot lezárták, a forgalom a belső és az ellenkező oldal belső sávján halad. A 83-as km-nél lévő Igmánd pihenőhely és a 85-ös jelű Komárom/Kisbér csomópont mindkét oldalon nyitva van, de a határ felé tartók csak akkor tudják azokat használni, ha a saját oldalukon maradnak, és nem mennek át az ellenkező oldal belső sávjába. 

Forrás: utinform.hu

Kapcsolódó témák: #aszfaltozás | #közlekedés | #M1-es autópálya |