A négykarikás márka a magyarországi vállalatok számára elérhető társasági adóból (TAO) történő felajánlás keretében évek óta támogatja a győri régió számos sportszervezetét. Az együttműködések köre az idei évben három új országos szintű partnerséggel bővül: a vállalat szponzorációs együttműködést kötött a Magyar Jégkorong Szövetséggel, a Magyar Kosárlabda Szövetséggel és a Magyar Röplabda Szövetséggel a társasági adó (TAO) felajánlásából.
Az együttműködések értelmében a jövőben az Audi Hungaria logója szerepel a férfi és a női jégkorongválogatott mezén, a vállalat lesz a 2024-ben szervezett kosárlabda streetball program, valamint a Strandröplabda Országos Bajnokság névadó szponzora.
„Vállalatunk évtizedek óta elkötelezett támogatója Győr és régiója sportéletének. Különösen büszkék vagyunk rá, hogy az élsport mellett a tömegsportot és a fogyatékkal élők sportolását is segítjük együttműködéseinken keresztül. Az új partnerségeink által országos szintre emeljük sportszponzorációs tevékenységünket: a Magyarországon méltán egyre népszerűbb jégkorong, kosárlabda és röplabda sportágakat is támogatjuk, amellyel még több ember aktív sportolásához járulhatunk hozzá” – mondta Michael Breme, az Audi Hungaria igazgatóságának elnöke.
„Nagy öröm és megtiszteltetés számunkra, hogy egy olyan sikeres és innovatív vállalat áll sportágunk mellé, mint az Audi Hungaria. A magyar jégkorong története legsikeresebb szezonján van túl, hiszen a férfi és női válogatott is azonnal visszajutott az A-csoportba, utánpótláscsapataink pedig már tartósan az elit mögötti divízióban szerepelnek. Bízunk abban, hogy a következő idény az új szponzor támogatásának is köszönhetően még jobb eredményekkel zárul” – mondta Such György, a Magyar Jégkorong Szövetség elnöke.
„Nagy örömünkre szolgál az új együttműködés Magyarország egyik legnagyobb vállalatával, egyben egy globálisan is a csúcsminőséget jelentő márkával, amely sportos felelősségvállalásával jól illeszkedik a Magyar Kosárlabdázók Országos Szövetsége által vallott innovációs célokhoz. Az MKOSZ mint a magyar kosárlabdázás elkötelezett szervezője azon dolgozik, hogy a világszerte egyik legnépszerűbb labdajáték különféle formáit népszerűsítse, ezáltal a kosarazást változatos módon juttassa el, terjessze minél szélesebb körben, minél több generáció számára. Ennek egyik fontos zászlóvivője az emberek közé kivitt, egyre népszerűbb, olimpián is szereplő 3×3 szakág amatőr területét képviselő streetball” – mondta Bodnár Péter MKOSZ-főtitkár.
„A strandröplabda az egyik legnépszerűbb szabadtéri játék, milliók űzik vagy nézik világszerte. Nagy örömünkre szolgál, hogy a győri Audi Hungariával közösen, egy fokozattal feljebb kapcsoljuk a sportág népszerűsítését idehaza” – mondta Vatai Gabriella, a Magyar Röplabda Szövetség ügyvezető igazgatója.
Az Audi Hungaria 2006 óta a világ egyik legsikeresebb női kézilabdacsapatának, a Győri AUDI ETO KC-nek, valamint a tömegsport támogatójaként két éve a Győri Vízisport Egyesület kajak-kenu szakosztályának partnere. A vállalat a fogyatékkal élők sportolását a Staféta Diáksport Egyesülettel, az EMBERsÉG DSE-vel, valamint a Máltai Gondviselés Házával folytatott együttműködésein keresztül támogatja.