Selena Gomez a világ egyik legsikeresebb énekesnője, és ismertségével ezúttal arra szeretné ráirányítani az emberek figyelmét, hogy fogadjuk el és szeressük a testünket.
A milliós rajongóbázissal rendelkező énekesnő számára nagyon megterhelő volt az elmúlt pár év: veseátültetésen esett át, sőt mentálisan és lelkileg is mélyponton volt.
Az elmúlt időszak viszont rengeteg változást hozott az életébe – míg korábban minden helyzetben tökéletesnek akarta mutatni magát, addig most már bátran felvállalja, milyen is ő a valóságban. A nemrég debütált fürdőruha-kollekciójáról készült fotók is ezt bizonyítják: retusmentes fényképeivel a body positivity mellett kampányol.
A márka, amellyel Selena Gomez kollaborált, szintén az önelfogadást és önmagunk szeretetét hirdeti márkaüzenetében. A honlapjuk bemutatkozó szövegében azt írják: szeretnék, hogy a nők magabiztosnak és kényelmesen érezzék magukat a bőrükben.
Minden egyes darabjukat azzal a kérdéssel a fejükben hozzák létre, hogy vajon ez a stílus minden testalkatnak jól fog-e állni? Vajon mindenkinek kínálunk-e megfelelő fazonokat?
A fürdőruhák mérete az XS-XXL vonalon mozog, és minden méret egyedi mintát kap, nem úgy, mint más márkáknál, ahol általában ugyanazt a fazont és mintát gyártják le minden alkatra, általában L-XL számozásig bezárólag.
Az internetet nemcsak az énekesnő követőbázisa robbantotta fel rajongásával, hanem sokan mások is hálájukat fejezték ki, hogy végre valaki képmanipulálás nélkül vállalja fel önmagát.